[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u636sH4KSKg&feature=player_detailpage[/youtube]
[O1] problemów ciąg dalszy - !!!
Zwiń
X
-
[O1] problemów ciąg dalszy - !!!
Witam
Dziś zauważyłem ze po dłuższej jeździe przy temp bliskiej zero chłodnica jest zimna,
temp na wskaźniku ok w aucie jest gorąco po około 10-15 min .
Pod autem zero plam duży ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Brak plam oleju w zbiorniczku, brak zapachu spalin.
W aucie po stronie pasażera tapicerka sucha wiec o chyba nie nagrzewnica.
Pomocy.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
ok i wg. objawów podanych w linkach które już przerabiałem ani nagrzewnica ani uszczelka pod głowicą która jest sugerowana a dodatkowo chłodnica zimna czyli co z powodu braku płynu się zapowietrzyła,.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fidodidoz powodu braku płynu się zapowietrzyła,.?ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Witam
Im płyn zimniejszy, tym mniej go jest (objętościowo).
Po rozgrzaniu zwiększa swoją objętość.
Wyciek, może na którymś króćcu troszkę puszcza?? Wszędzie jest sucho na 100% :?:
Chłodnica zimna dobrze świadczy - termostat oki
zrób tak jak kolega tomus7, Ci radził i patrz co się będzie działo :arrow: czy po jakimś czasie znowu ubędzie
Ja wymieniałem u siebie na wakacjach płyn nalałem między MIN a MAX gdy było -3 st migała mi kontrolka poziomu młynu chłodniczego. Po przejechaniu kilkuset metrów gasła dolałem i jest oki
Dolej i nie martw sie na zapas
Szerokości
Komentarz
-
-
Wszędzie sucho przynajmniej w miejscach które jestem w stanie dojrzeć z góry
Płyn dolewałem już 2 razy, gdy jest ciepło jest ok ale im zimniej tym ten płyn szybciej ubywa - pewnie w związku z używaniem nagrzewnicy.
Samo dolanie wiec dużo nie dajeAuto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Jeżeli miałeś jak piszesz 1,5 poniżej minimum to zapowietrzył się układ teraz dolać na max zagrzać silnik i układ sam się odpowietrzy zakręcić korek i powinno być ok
a tak poza nawiasem jak każdy płyn paruje i stąd się biorą ubytki :diabelski_usmiechILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Dziwne :shock: a jak węze ciepłe, twarde :?: pompa by siadła :idea:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
W tamtym roku przy wielkich mrozach płyn dolewałem średnio co 2 tygodnie.
Gdy przyszła wiosna problem znikł a ja o nim zapomniałem.
Wtedy jednak chłodnica nagrzewała się prawidłowo.
Teraz chłodnica jest zimna po 20-30 minutowej jeździe przy temperaturze około 5 stopni, jedynie górna jej cześć jest lekko ciepła.
Po 10-15 minutach w aucie wieje już ciepłe powietrze.
Wskaźnik pokazuje właściwą temperaturę, czyli termostat działa.
Sprawdziłem górna rura doprowadzoną do chłodnicy, jest miękka i ciepła do dolnej nie ma dojścia od góry.,
Pomóżcie boje się skutków jazdy z tym ewenementem a mrozy nadchodzą.Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81sprawdz wszyskie plastikowe kruccie na silniku ,w samochodzie nie czuc zapachu płynu chłodniczego? a to ze chłodnica sie nie nagrzewa cała to jest cos normalnego przy tej temp znaczy ze masz sprawny termostat
Chłodnica chodzi o to ze jest lodowata tylko jej grzbiet jest lekko letni
A gdzie tych króćców szukać.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fidodidoim zimniej tym ten płyn szybciej ubywa - pewnie w związku z używaniem nagrzewnicy.
Komentarz
-
-
krucce sa jeden jest na bloku tam gdzie jest termostat drugi na głowicy jeszcze sprawdz chłodniczke pod filtrem oleju bo one czesto ciekna .przy takich temp. to normalne ze chłodnica jest zimna nagrzewnica jest wystarczajacym wymienikiem ciepła zeby utrzymac temp. silnika .jesli zapalisz silnik i na postoju przytrzymasz na obrotach 2-2.5 tys przez 5 -10 minut to cała chłodnica bedzie goroca i moze juz sie właczy wentylator na chłodnicydiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
U mnie ubywało po wymianie pompy i cieklo w miejscu, gdzie wchodzi ona do bloku. Dokrecenie rozwiazalo problem. Sprawdziłbym weza ktory idzie od chlodnicy po prawej stronie. W AGU jest on fatalnie puszczony bo ociera o przedni pas (czy jak to się zwie). Tam w miejscu styku jest taki oring gumowy. U mnie oring się przesunął i przetarło gumę od spodu i ciekło. Musiałem wymienić ten wąż. Przyczyn może być więcej.
Powodzenia
BartekRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81w czasie tych podniesionych obrotów chłodnica zrobiła sie ciepła czy nie ?a co do włanczajacych sie wentylatorów to mozesz miec uszkodzony czyjnik w chłodnicy lub moduł sterujacy wentylatoramiAuto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
Komentarz